ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ - ДЕФЕКТОЛОГІВ:
* підвищення пізнавальної активності дітей шляхом залучення до пізнавання різних аналізаторів;
* формування якомога повних уявлень про довкілля;
* сприяння формуванню гармонійної особистості;
* розвиток творчих здібностей дітей;
* інтегрція в соціумі;
* ефективне відновлення зорових функцій, загального здоров'я і фізичного розвитку.
Організація корекційної роботи з дітьми, які мають порушення зору, спрямована на подалання вторинних відхилень, формування якостей гармонійної особистості, підготовку до інтеграції в соціум.
Система роботи тифлопедагогів з розвитку у слабозорих дітей зорового сприймання, навчання способів обстеження предметів, розширення активного словника, корекції психічних процесів відбувається під час підгрупових та індивідуальних корекційних занять, спрямованих на:
* відтворення та розвиток пізнавальних можливостей зорового аналізатора;
* забезпечення всебічного розвитку розумових та фізичних здібностей;
* відтворення первинно порушених зорових функцій;
* попередження вторинних відхилень;
* формування у дітей з порушеннями зору компенсаторних способів сприйняття;
* підготовку дітей до успішної адаптації в соціумі, а також навчання у школі.
Коментарi