Підписатися на RSS

/Files/images/ln_razdeltel/anime-linii-149.gif

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА - НУШ

/Files/images/58f1c0ea60b03.jpg

Освіта – найвеличніше з усіх земних благ,
але тільки тоді,
коли вона найвищої якості.
Інакше вона абсолютно даремна. (Редьярд Кіплінг)

Українська система освіти обрала напрям реформування, чітко окреслений у рамках Концепції Нової української школи. Закон України «Про освіту», прийнятий у 2017 році, є базовим документом. Його ухвалення – далеко не останній, але важливий крок на шляху освітньої реформи, який визначає її головний зміст і спрямованість.

Формула Нової школи складається з дев’яти ключових компонентів.

Освіта, як соціальна система, має цілеспрямовано створену людиною структуру. Наприклад, згідно Концепції «Нова українська школа», вона складається з декількох елементів, що обумовлюють етапність у навчанні шкільної молоді.

Початкова школа – 4 роки; 1-2 класи – 1 цикл, 3-4 класи – 2 цикл.

Головна ідея Нової української школи –фізична, емоційна та психологічна безпека дітейу школах.

“Ми намагаємося весь час говорити з вчителями та батьками, щоб ми все ж перейшли до педагогіки партнерства. Ми бачимо зараз ситуацію, що дуже часто діти мають страх перед школою. І особливо це притаманно на початку навчального року, і вчителі також мають цю тривожність. Тому педагогам важливо створити в школі безпечну атмосферу пізнання”, – сказала Лілія Гриневич.

Для створення такої атмосфери ми повинні мати відповідні навички роботи з дітьми та знати потрібні методики.

НУШ – це не тільки відсутність купи підручників та нові програми. Це ще й новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного першокласника. Ба більше, облаштування кабінету братиме безпосередню участь у навчальному процесі. Принаймні так має бути.

Як же виглядає Нова українська школа в ідеалі? Вже, мабуть, всім відомо, що клас необхідно поділити на певні навчальні осередки. Нагадаємо:
1.Навчально-пізнавальної діяльності.
2.Змінні тематичні осередки.
3.Ігрові.
4.Для художної діяльності.
5.Для проведення дослідів.
6.Осередок читачя.
7.Осередок вчителя.

Забезпечення неперервності здобуття людиною освіти є можливим за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними ланками освіти, зокрема дошкільною і початковою. З переходом загальної середньої освіти на нові терміни, структуру та зміст навчання актуалізується питання пошуку шляхів забезпечення цілісного розвитку особистості на різних рівнях освіти.

Державним стандартом початкової освіти окреслені такі ключові компетентності:

-вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами,
-математична компетентність,
-компетентність у галузі природничіх наук,
-інноваційність,
-екологічна,
-інформаційно-комунікаційна,
-культурна,
-громадянські та соціальні компетентності,
-підприємливість та фінансова грамотність,
-навчання продовж життя.

/Files/images/ln_razdeltel/Deti45.gif

Щодо навчально – методичного забезпечення наших шкіл, то всі ми знаємо, що наказом МОН України від 13.02. 2018р. № 137 затверджено примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального та загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. А саме: це і магнітно – маркерні планшети з дидактичним матеріалом,різні набори таблиць,гірські породи, корисні копалини, колекції «Породи деревини»,набори карток для лічби, розвивальні ігри, мікроскоп.Урізноманітнити діяльність допоможуть нові засоби навчання. Наприклад, ЛЕГО-конструктор– гарна альтернатива рахунковим паличкам, фішкам для звукового аналізу. “Родзинка” ЛЕГО в тому, що дитина поєднує розумові та практичні дії. В освітньому процесі широко використовується Е-навчальне середовище.

/Files/images/ln_razdeltel/otline8.gif

Кiлькiсть переглядiв: 281

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.