Підписатися на RSS

/Files/images/0_6eafd_cd5baca3_-6-L.jpg

Дистанційна освіта - це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь який зручний час. Положення про дистанційну освіту та Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні регулює права та обов'язки учасників навчального процесу.

У статті 9 Закону України «Про освіту» відмічено, що однією з форм здобуття освіти є дистанційна форма здобуття освіти. Вона визначається, як «індивідуалізований процес здобуття освіти, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій».

Дистанційне навчання відбувається по-різному, стандартизований підхід до всіх тут не спрацює. В дошкільних закладах взаємодія з родинами в умовах впровадження дистанційної освіти можлива у форматі «педагог – батьки – дитина». Це пов’язане з несформованостю багатьох навиків у дітей, таких як опанування самостійного читання, вміння роботи з ІКТ, самоорганізації тощо.

Одним з приоритетів роботи нашого закладу є забеспечення тісної співпраці з батьками як партнерами.

І тому на сайті нашого закладу ми приділяємо увагу залученню батьків до повсякденної практики. На сайті розміщена інформація навчального характеру, консультації різних фахівців, відео-матеріали, поради та різноманітний дидактичний матеріал яким батьки можуть користуватися вдома під час розвивальних ігор зі своєю дитиною.

Для цього для батьків створені сторінки: "Дидактичні матеріали для дистанційного навчання", " Інформація для батьків" і "Для вас батьки", "Дитяча сторінка".

Також педагоги нашого закладу створили власні сайти з власними напрацюваннями. Ознайомитися з ними ви можете на сторінці: "Сайти наших педагогів".

Освітню роботу в умовах дистанційного навчання здійснюють не лише вихователі. До цієї роботи долучаються вчителі-логопеди, музичні керівники, практичні психологи тощо.

Консультації та практичні поради від вчителів-дефектологів ви можете отримати за посиланням: "Сторінка вчителя-дефектолога".

З роботою соціально-психологічної служби на сторінці:"Соціально-психологічна сторінка".

А корисну інформацію від музичних керівників на сторінці: "Музична сторінка".

Також корисними для батьків будуть медичні сторінки: "Офтальмологічна сторінка", "Медична сторінка".

Сторінка інструктора з фізичної культури.

Також педагоги проводять активну навчальну роботу у створивши групи у додатках: Viber, Telegram.

На сайті ведеться активна робота з дітьми п'ятерічного віку. Та розвиваючи відео для роботи з дітьми дошкільного віку: "Відеогалерея".

Але завжди потрібно дотримуватись правил роботи з гаджетами з урахування вікових особливостей.

Саме тому у разі, коли дитині необхідно взаємодіяти з гаджетами, дотримуватись таких правил: «Заняття з використанням комп’ютерів дозволяється проводити для дітей старшого дошкільного віку два рази на тиждень (не більше одного разу протягом дня). Безперервна тривалість роботи з комп’ютером не повинна перевищувати 10 хвилин. Після занять з дітьми проводять зорову гімнастику. Для дітей з хронічними захворюваннями; дітей, що часто хворіють; після перенесених захворювань (протягом 2 тижнів); дітей з порушеннями зору тривалість занять з комп’ютером зменшується до 5-7 хвилин.

Для роботи з комп’ютером необхідно забезпечити раціональну організацію робочого місця: меблі повинні відповідати зросту дитини, верхня горизонталь екрана відеомонітора повинна знаходитися на рівні очей, відстань від очей до екрана – не менше 50 см.

Заняття з використанням електронних технічних засобів навчання (далі - ТЗН) з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку проводяться у разі згоди батьків не більше 10 хвилин. Для дітей старшого дошкільного віку безперервна тривалість занять з використанням ТЗН (інтерактивні дошки, відеопроектори тощо) не повинна перевищувати 15 хвилин».

Кiлькiсть переглядiв: 599

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.