НАПРЯМКИ РОБОТИ

/Files/images/foto/IMG_0572.JPG

В нашому закладі здійснюються три основні напрямки роботи:
* організаційно-педагогічний
*лікувально-відновлювальний
*корекційно-виховний,
які забезпечують не тільки можливість засвоєння дітьми загальноосвітньої програми, але й розвиток та охорону функцій зорового аналізатору, корекцію і компенсацію вторинних відхилень у розвитку.

Організаційно-педагогічний напрямок
1. Визначення рівня розвитку кожної дитини (діагностування)
2.Комплектування груп та підгруп дітей
3.Створення сприятливих умов для розвитку дітей (обладнання, приміщення)
4.Врахування особливостей їх психофізичного розвитку при засвоєнні навчальної програми

/Files/images/45.jpg

Лікувально-відновлювальний напрямок роботи

В розвитку пзорових функцій провідна роль належить вчителю-дефектологу. З урахуванням індивідуальних особливостей дитини, ступеня і характеру порушення зору, вчитель-дефектолог навчає дошкільника способам цілеспрямованого сприйняття предметного світу на компенсаторній основі: *способам зорової орієнтації у знайомих і нових ситуаціях;
*в розрізненні ознак та властивостей предметного світу;
*просторових ознак тощо.

/Files/images/IMG_0361.JPG /Files/images/IMG_0365.JPG

Системи вправ, які сприяють активізації зорового сприймання та пізнання навколишньої дійсності, узгоджуються з лікарем-офтальмологом і сестрою-ортоптисткою.
Навчання та виховання у дошкільному закладі спрямоване на ранню корекцію та компенсацію вторинних відхилень у розвитку дітей, здійснення лікувально-відновлювалбної роботи з виправлення порушень зору, а також успішну підготовку дітей до навчання у школі. Однією з спеціальних задач корекційно-виховної роботи у закладі є розвиток способів зорового сприймання, зорової орієнтації при активному виправлянні та активізації зорових функцій.

Корекційно-виховний напрямок роботи

Завдання педагогічної корекції полягає в тому, щоб через систему спеціальних прийомів і способів подолати і заповнити недоліки в розвитку і нормалізувати хід психічного і фізичного розвитку дошкільника з порушеннями зору. Педагогічна корекція створює умови для оволодіння дітьми знаннями на рівні програмових вимог, для формування всебічно розвиненої людини.

/Files/images/IMG_0373.JPG /Files/images/IMG_0374.JPG


Кiлькiсть переглядiв: 2459

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.